Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, December 14, 2011

AQ AKN MRINDUI SAAT ITU~

entah knape..rse syg kt skola makin trase..padahal sblom ni mmmg xsabar nk kluar skola.hehe..ALTIMA 0711!aq akn mrindui saat kite brsame~dari f1lagi..bnyk cbaran yg dtang kt batch kite~snang cite..yg paling2 tu sume kite~paling nakal,paling bnyk wat masalah,paling teruk..ermm..tapi korang tau..tu sume wat batch kite sdar..slalu gak kn kite kne brainwash..
 tapi..org kate prkare lame jgn diungkit..yg dah lepas kire lpaslah~jadikn pengajaran.insyaallah..semua yang berlaku ade hkmahnya..ingatlah bhw Allah tak akan mnimpakan ssuatu ke atas hambanya apa yg tdk mampu ditanggung oleh mereka~so ini mmbuktikan batch kite adalah PALING KUAT!biiznillah..
di ksmpatan ni..kite doa,kite sama2 mohon kpd Allah agar batch kite yakni ALTIMA 0711 dapat mncipta sejarah yang baik utk skola~mudah-mudahan..amin..
skrang..kite da jd ex-student sbpit..hope semua kenangan kita brsama dalam satu form akn trus segar dalam ingatan~ade jodoh,ade masa,ade keizinan dr Allah..kite akn bersua lagi!!!amin...

3 comments:

  1. mashi besaq sgtlaa gmbr tuh.. kecik kn sket..
    betollah tu kite ALTIMA0711 mmg tabah..
    pengalaman best kt SBPIT.. 5 thun kut.. hehehe

    ReplyDelete
  2. tula psalnye..xpndai nk kcikkn..hehe..xpe2 ..i'll try...

    ReplyDelete
  3. Hehe, rindu awak jugak lah Mahi ooi.

    ReplyDelete