Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, November 27, 2012

SUAMI AKU USTAZ~

Ya Allah..lamenye xlayan blog2 ni..=)

aku bukan lah org yg suke baca novel..bukan pembaca tegar..bukan peminat sejati..pengumpul novel jauh sekali..tapi skali da baca..kadang2 ter'addicted' jgk..*bila da addicted,baca novel sampai dok kelip mata~~tipuuu

novel first yang aku baca pon,seigt aku..ANDAI ITU TAKDIRNYA..fuhh giler!mata pon bole jadi kolam renang kot!*tipu lagi..hehe
lagipon tyme tu budak2 dorm bet..sapa tak nangis dia menang~~last2 sume FAILED!haish..siti rosmizah punye pasal..aku da mmbazir air mate~~wuwuwu..time aku bace pon pas habis exam PMR..so mmg dok hadap buku lain la bile jmpe novel..=D

haaaa!!!aku tak berhenti stakat tu..semangat aku utk membaca novel diteruskan lagi..membara-bara gitu~*ayat smngat giler!
time SPM...bukan LEPAS SPM..aku habiskan baca novel DINI..7 HARI MENCINTAIMU..da la paper last QURAN SUNNAH..adehh..buku QS ke novel??last2..dua2 tak sempat baca..=P
alhamdulillah..A+ jgk QS..hehehe..

aku mmg xsehebat org lain bila baca novel..1 novel bole bace ulang2 kali???fuhh..aku baca siap langkau2 lagi ha..hehehe..*patut xfaham cerite..pastu buat2 tnye org..=)

lagi best..siap hafal watak..kalau novel KOMSAS..maybe aku boleh la sikit2..*yg ni tak tipu~=)
tapi bosan2 ni..aku try la beli satu novel ni..SUAMI AKU USTAZ..fuhhh...start bab 3 je..sweet die melampau-lampau..adehh...*mula trsenyum mcm kerang busuk lagi..
tapi cerita tu ade input2 trsndiri..islamik yg santai..alahai~~~dup dap dup dap baca..

p/s:baca novel tak salah..tapi perlu berpada-pada...especially utk budak2..tak sesuai..tak sesuai~~hehehehe..ambik input2 yang elok...wlupon sikit..jgn terlebih berangan sudah~=P


3 comments:

  1. mashi...saya pon habeskan novel 7hari tu waktu spm..hevaat betol kita kan?? hahaha..eh mashi..drama terlanjur cinta kat tv9 tu ala2 andai itu takdirnya..baik awak tgk..siti saleha berlakon..hehehe.. :D

    ReplyDelete
  2. aten..sy rindu awok jgk!sgt2!=')
    seyes era??wawawawwawa..ni kne tgok ni..hehe..msti sedih kan?nnt sye try tgok..ok!=)

    ReplyDelete