Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sunday, April 22, 2012

gudluck ALTIMA0711

alhamdulillah!=)
petang 21 APRIL 2012..huh..berat hati n berat kaki nak tggl sekolah berasrama penuh integrasi temerloh ni..tapi aku gagahkan jua!hhohohoho..
bnyak reason yg buat aku rase syg skola...
1.skola yg cantik
2.padang nye yg luas dan subur(yeke?haha)
3.cikgu2 yg best n sporting..
4.kawan2 yg giler best n...ok..*i'm speechless..(tibe2 nak nanges..cengeng!)


aku rindu skola...cikgu2..budak2 dorm..n geng2 altima....


TAPI..yang buat aku rase sebak skali..terkilan pon ade..tahun ni sikit je yg dapat anugerah~
lame jgk tggu abg posmen hntar surat dr skola utk MAC ..aku kol la geng2 laen..tibe2..bile tgok post kat group psal MAC..aku tibe2 cam bad mood....aku yg ceria tibe2 mnjadi muram*giler skema!


ok2..utk kawan2 yang dpt anugerah..tahniah!yang xdapat..bukan korang xlayak..tapi ikut piawaian SBP ape bnde tu..saye mmg xpham!*emo giler ni!
ingat!rezeki tu ade kat mane2 k!kalau bkn di SBPIT ..mungkin kat U  nnti..matrik ke..yg pnting korang mmg hebat lah!anugerah..hadiah..sume tu xpnting..perjalanan kite jauh lagi..mungkin bkn rezeki kite lagi..ingat!selagi kite hidup.slagi tu rezeki kite berjalan..tapi xtau bile kite akn dpt..mungkin kali ni..38 je yg dpt..tapi hari ni,esok,bile2 la..korang yg laen plak dpt..tyme tu..kitorg plak yg jeles ngan korang!=)hope same2 dpt..AMIN


kadang2 ALLAH tak bagi apa yg kita nak..tapi ALLAH bagi apa yg kita perlu..
kadang2 jgk..ALLAH  ambik matahari kite..sbb ALLAH nak bagi kite pelangi yg indah~
mungkin bkn rezeki n jodoh kite jmpe ramai2 kat SBPIT...ade keizinan..ade mase..boleh jmpe lagi!!!!=p
percaya dengan rezeki ALLAH..DIA  lagi mengetahui apa yg terbaik..=)
jangan sedih2..kite sume da buat yang terbaik!alhamdulillah!
GUDLUCK ALTIMA 0711!

3 comments:

  1. Eyyyyy XD akhirnya ada pon post baru XD

    ReplyDelete
  2. wah.. canteknye gambar ramai2 tu..
    dan2 pulak cikgu2 sume pakai kalerful..
    seriyes cantek.. hehe

    err,
    ekceli saye tak ingat sangat la awak yg mane 1..
    awak masuk sbpit tahun 2007 ke?
    umah merah ek dulu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ermm..btol2..=)
      sy msuk time 2007 n rumah merah..
      satu dorm ngan kak vivie...=)

      Delete