Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday, May 17, 2012

alhamdulillah..
12MEI-14MEI 2012..aku n family pegi kelantan..
actually..14 MEI tu aku ade majlis pnyampaian biasiswa tunas potensi...alhamdulillah..
dari 8000 pemohon..hny 200 lebih trpilih utk intrview..dan 100 yg berjaye..aku la antre 100 tu!terima kasih Allah!
sbnrnye..biasiswa ni baru lagi..wujud thun lpas..jadi aku batch sulung jgk la yg dpt biasswa ni..katenye..sataraf dgn JPA..ermm..ok!


pnyampaian biasiswa tu mula pukul 9.30 pg..dan aku jmpe menteri kot!!*excited la jgk..=)
dato' nor mohamad yakcop nme die..mnteri kewangan kedua tu..*baru tau..keh3
tyme dapat surat twaran belajar..tibe2 hati aku berdebar..


mane aku akan further study?
kat mane plak aku kene campak ni?jgn la jauh2..
U mane ni?


mcm2 la aku fikir at that time..


TAHNIAH!
CIK SITI NUR MASHITAH SUFIAN,
ANDA TELAH DITAWARKAN UTK MENGIKUTI PENGAJIAN DI INTEC UITM DI BWH PROGRAM 'AMERICAN ASSOCIATE DEGREE'


fuhh!sbnarnye kan.....aku xpernah tau pon psal program tu..hehe..bile dgr AMERICAN mcm trkejut jgk..
ape2 pon..aku mst cmrlang utk melayakkan diri ke oversea..insyaallah..amin3..doakan aku!


dan pada 1 JUN ni..aku akan ke UTP utk ikut 'bridging programme' kat situ..insyaallah..1 JULY ..baru aku akn mndaftar kat INTEC UITM..biiznillah..aku bersyukur..
mungkin rezeki aku di situ..
dan aku rase ralat jgk bile trpakse tolak tawaran UM..aku mmg ade cita2 ke UM tu..='(
mgkin bkn rezeki aku kat situ..
doakan aku!semoge kita sume mendapat yg terbaik..insyaallah..=)

6 comments:

  1. alhamdulillah rezeki awak kat situ...
    happy untuk awak..
    lepas intec gi america ke?
    good luck eh !
    jangan lupa saya mashi !:)

    ReplyDelete
  2. jadi captain america lah mashi nanti.. hehe
    congrats and good luck mashi.. =)

    ReplyDelete
  3. Tahniah mashi :) LUas rezeki awak, alhamdulillah :)

    Jngan lupa kami ea !

    ReplyDelete
  4. korang sume bnyk bntu smpi sy dpt sume ni sbnrnye..mane2 pon sy ade...mane2 pon korang pergi..bnde yg pling susah sy lupe..SAHABAT~tq2..=')
    gudluck utk korg jgk..kite sume boleh!huhu

    ReplyDelete
  5. mashi tahniah. Saya pun apply jugak tunas potensi tapi tak layak untuk diinterview. haha. apa apa pun goodluck untuk awak. semoga awak jadi contoh terbaik adik adik awak. awak kan anak sulung :)Sedih jugak awak tak pergi UM tapi mungkin masa depan lg cerah kat sana.

    ReplyDelete
  6. Tahniah mashitah.Sempat gak akak komen kat blog awk ni.Hihi.
    Tahniah sekali lagi sebab INTEC is the 'heaven' place to study.Semua ada kat situ,so,mashitah kena pandai jage diri supaya tak hilang fokus kat sana k.

    Doakan akak,K. Kayla & Muna & k.Naqiyan n the other seniors utk final exam kami minggu depan.
    With <3 from Egypt.

    ReplyDelete