Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday, May 25, 2012

tammat suda~fuhh

bismillah..

owh..dgn trtulisnye new post hari ni..maka beberapa perkara TAMMAT  di sini~='(

sepanjang 5 bulan kat rumah..bnyak aku belajar..*belajar lagi?..belajar ttg kehidupan..ceh..ayat xleh bla..kekeke..tapi 5 bulan ckop ke utk tebus 5 thun aku kat temerloh?*sigh
antare perkare2 yg akan mnjadi kenangan aku ....

FIRST
aku bekerja dgn mak n ayah kat restoran azisaufi..*maklum la..bdk hbes skola,ngade nak keje..
ok2..tu restoran family..so kadang2 aku berlagak mcm BOS gak la..haha..aku belajar mcm2 kat situ..ragam manusia..cara urus kedai..buat nasi lemak..dan the most important!aku belajar utk rasa ape yang mak ayah aku rase utk besarkan aku smpai hari ni..=')
tq cik zie,kak lina,tok mek,abang ayie..n sape2 la yg keje kat situ..aku akn mrindui korg!

SECOND
mase bersame family...aku blaja memasak..blaja buat kek..alhamdulillah..boleh la masuk masterchef..*toink2
ermm..setiap hujung mggu..aku pergi melawat adik kat asrama..tibe2 rase sedih..sbb trigt smule zaman skola dulu..huhu..n hujung mggu jela hari kitorg satu fmily ade mase bersame sbb kedai makan TUTUP!so...xpegi tmpat mahal2 pon utk bercuti..berkelah kat pantai..pegi jln2 tgok wayang same2..ok!xperlu cite bnyk2..aku sedih~

THIRD
mase dgn kawan2..walaupon jarang jmpe..just jumpe kwn2 skola rendah dulu..AFHAM,SYAHMI,WANI,FARHANA..rmai lg..dgn ALTIMA0711..mmg xsempat la kan?tapi..FB,SKYPE kan ade?so..tu jela care aku jmpe mereka2 ni..even korang like,komen..wat wall post..ckop buat aku gembire..seyesly..skang kite sume mybe da jarang on9..so ape2 hal..bgtau ok!blog ni pon mgkin akan bersawang jgk..huh..nanti korang tlong bersihkan ok?senang je..blogwalking la slalu kat sini..=)

ermm..tu jela kot..sbnrnye bnyk lagi..RAHSIE la kan..hehehehhe..skang da smpai mase..utk aku FOKUS!ok la..INTEC UITM!AKU DATANG! insyaallah..

p/s:troskan prjuangan sume!perjalanan kita jauh lagi..insyaallah..same2 berjaye...=)

No comments:

Post a Comment