Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, June 5, 2013

A Day To Remember~

ah!ada apa sangat dgn hari lahir..tapi kau apa tahu? aku rasa,aku dengar dan aku perhati sendiri..ada satu benda yg kau takkan dapat di hari2 lain...kau pon pasti tahu!
*monolog dalaman*

i'm officially 19!owh no..it's almost 20++..time is moving soooo fast!
but 5 June 2013..it was a wonderful day!great day!special day!yeah,my birthday!

tapi kenapa?

sepanjang aku bernafas 19 tahun di bumi yg aku tumpang ni..birthday kali ni adalah birthday paling gempak yg pernah berlaku dalam hidup aku..gempak yg aku cuba maksudkan bukan dgn hadiah2 yg mahal, birthday party dekat resort2 mewah, tetamu2 VVIP, kek bertingkat-tingkat..tapi bagi aku cukuplah apa yang aku dapat pada usia aku genap 19 tahun hari ini..kau tahu..ucapan "selamat hari lahir", "sanah helwah", "happy birthday", seringkas-ringkas "hb" pun..itulah yg mmbuatkan hari lahir aku rasa hebat,mewah,exclusive dan gempak!

terima kasih kawan!kau buat hari aku ceria dgn ucapan yang kau lahirkan dari hati..kau buat aku rasa tak mau berganjak dari tarikh ini, biar setiap saat detik jam itu aku rasa gembira..cukuplah!aku pun tak minta lebih drpd apa yg aku harapkan..biar hari ini,,aku igt sampai bila2..sampai mati!
moga2 besar pahala utk seorg sahabat yg menggembirakan sahabatnya yg lain..=)

p/s: sila baca nukilan di atas dgn penuh emosi..haha..tq semua nyanyi2..wish2..kat fb,wechat,whatsapp kat insta,line viber dan adik-beradik dengannya..yg buat surprise..ni first time dlm hidup dapat surprise mcm ni tau..rasa nak masukkn dalam malaysia book of record pon ade!XD



No comments:

Post a Comment